[zorp-hu] https otpbank, winupdate

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 4 Mar 2003 10:17:08 +0100

Lazar Imre <imre@lazar.hdsnet.hu> irta:
> szinten nem megy stb.
> Hogyan tudom ravenni a zorpot, hogy a teljes forgalmat ami atmegy rajta
> dumpolja ki nekem?
A Zorpban, ha jól emlékszem meg lehet csinálni, hogy hexaban nyomja ki a
tartalmat, nem? HTTPS-ből kifelyted ssl proxyval a tartalmat, a stackből
pedig átnyomod akár egy belső függvénnyel, ha van rá lehetőség vagy egy
saját kis függvénnyel egy proginak. Mondjuk rá lehetne állítani a
tcpdumpot, átnyomni neki egy kis progin keresztül.

> Ha valaki tudna segiteni kuldok logot, configot maganban. Elso korben
> a listat nem akarom ezzel terhelni.
Szerintem a gond ott lehet, hogy az otpbank.hu egy appletet tölt le, ami
érzésem szerint - nem vagyok biztos benne - talán ugyanazon a csatornán
próbálna kapcsolatot visszanyitni, ami viszont elég barátságtalan.
Elképzelem, amint az OO.org mondjuk elekezd kifele kommunikálni, mint a
Word :-)

üdv,
Ago