[zorp-hu] zorp é s squid

SZALAY Attila zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 2 Jun 2003 09:31:54 +0200

Hi!

On 2003 May 30, Czakó Krisztián wrote:

> Igen. Ugyan az látszik, mint amikor megy.

Az adatkapcsolat felvetelekor is?
Parancsok sorrendje?

> Ezt még nem néztem, a levél első felindulásból elkövetett dolog volt :)

A a zorp latja a kapcsolatot, akkor ez annyira nem problema.

> Ha már itt vagyunk, lehet valahogy 2.0-ás zorpban limitálni, hogy egy
> adott IP címről adott időn belül maximum hány kérést szolgálunk ki?

Beepitett feaute tudtommal nincs, de a listen accept callback-je tokeletesen
alkalmas a megvalositasra. :)))

--
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              1116 Bp. Csurgoi ut 20/b