[zorp-hu] Ftp =?iso-8859-1?Q?fiask=F3?=

Balazs Czigany balazs.czigany@t-systems.com
Wed, 22 Jan 2003 11:00:02 +0100

>Biztosan nalad van valami problema, mert nekem mukodik.

Vegre valami remeny :))))

oduk=E1l mint
az

>A csomagszuro beallitasok?

Mivel Wget-el es normal ftp-vel atmegy szerintem ez a resze rendben van=
.
Amikor tcpdump-pal n=E9zem a forgalmat az ftp kliensen csak annyi l=E1t=
szik,
hogy az ftp szerver k=FCld=F6tt egy tcp reset-et, ami a zorp volt.....

M=E9g arra goldoltam, hogy a kernelem nincsen meg patch-elve. Nem okozh=
atja-e
ez a probl=E9m=E1t, p=E9ld=E1ul a tranzsparencia patch hi=E1nyzik?

=DCdv Czigi

=