[zorp-hu] snmp

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Tue, 21 Jan 2003 11:43:06 +0100

On Mon, Jan 20, 2003 at 02:53:24PM +0100, Kosa Attila wrote:

> [...]
>
> Jol ertem, hogy nem javaslod a masodlagos kapcsolatok engedelyezeset?
> A doksit koszi, at fogom nezni.

a masodlagos kapcsolatok lete egy performance hack, ami az UDP mukodesebol
kovetkezoen szukseges. a tuzfal maga attekinthetobb, ha nincsenek masodlagos
kapcsolatok, mivel az megkeruli a Pythonos access controlt, es csak egy
_nagyon_ egyszeru bitmezovel helyettesiti. nem elnek a szolgaltatasra rakott
egyeb limitek sem (pl. max_instances), nagyjabol olyasmi mint a Fast
forwarding a kernelben, amikor az egyik halokartyarol kozvetlenul a fo
memoria erintese nelkul masolodnak a csomagok (megkerulve az IP stacket es a
csomagszurest)

ha birod CPU-val es nem felsz a DoS-tol, akkor szerintem ne hasznald, ha
viszont barmelyiknek a leghalvanyabb eselye is van, akkor egyszeruen
szukseges.