[zorp-hu] Virtualhostok kezelese - megoldodott

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 5 Aug 2003 16:48:47 +0200

Hal,

> Ooooo.
>
> Szoval ugyanazon a gepen lenne a zorp es a webszerver is?
volt egy ilyen felallas is, es meg ez sincs elvetve. :)
az az igazsag, hogy egy ilyen gepen teszteltem, es ott az egyik
"host" az a localhost volt. Most mar "majdnem eles" kornyezetben
van, itt eppen nincs a localhoston httpd, de ki tudja -
egyszercsak fellep valami inseges gephiany... :)

udv:
airween
--
Minden baj forrása az 1/x függvény.