[zorp-hu] Virtualhostok kezelese - megoldodott

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 5 Aug 2003 16:27:37 +0200

Hello,

igen, csak ha pl. a httpd a localhost-on figyel, akkor a
hosts-fileba kalozkodni kell, es esetleg magadat is atverheted.

> esetleg csak a setServerAddr metodust irod felul valahogy igy:
ahh, ez mar "finomabb" megoldas, koszi :)

> class MyHttp(HttpProxy):
> 	def setServerAddr(self, host, port):
> 		if host == 'www1.domain.hu':
> 			self.session.setServer(SockAddrInet('1.2.3.4', 80))
> 		elif host == 'www2.domain.hu':
> 			self.session.setServer(SockAddrInet('2.3.4.5', 80))
>
> def zorp():
> 	Service('http', MyHttp, router=InbandRouter(forge_addr=TRUE))
hmmm...

ezt mar probaltam, (egyebkent nem alltam volna neki probalkozni a
class mahinalasaval), es ezt kaptam:

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/local/share/zorp/pylib/Zorp/Zorp.py", line 169, in init
    func()
  File "/usr/local/etc/zorp/policy.py", line 77, in zorp_http
    Service("directplug", MyHTTP, router = InbandRouter(forge_addr=TRUE))
TypeError: this constructor takes no arguments

(megjegyzem a doksikat/python forrasokat atolvasva sem talaltam utalast arra,
hogy az InbandRouter-nek vanilyen argumentuma)

> Igy nem fugsz a DNS-tol ill hosts-tol, de megmarad a funkcionalitasod.
igen, ez eleg fontos szempont jelen esetben.

Koszi:
airween

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.