[zorp-hu] Virtualhostok kezelese - tobb host eseten

Hegedüs Ervin zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 1 Aug 2003 12:13:28 +0200

Hello,

adott egy DMZ, amiben tobb webszerver van: Linux/Apache es
win/iis vegyesen. A DMZ kijarata egy tuzfalon megy, jelenleg egy
Squid kezeli accel modban.

Mindezt szeretnem Zopr segitseggel megoldani, de nem talaltam
megoldast.
Addig jutottam, hogy csinalok egy uj osztalyt, felhasznalva a
HttpProxy-t, amiben megvizsgalom, mi van az URL-ben.

Igen am, de hogy tudom a Service-nek megmondani, hogy az
eredmenytol fuggoen hova connectaljon?
Vagyis a Service(..., ..., router = ...(DirectRouter (TARGET,...))
sorban a TARGET hogy kap erteket?

Egyalataln, jarhato ez az ut, vagy nagyon rossz fele kapirgalok?

Koszi:
airwen

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.