no such file or dir.., Re: [zorp-hu] ForgeClientSourceAddress

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 30 Apr 2003 15:40:21 +0200

On Wed, Apr 30, 2003 at 03:15:45PM +0200, narancs wrote:

> van, és meg is van adva az instances.confban --autobin-ip vel,de nem 1.2.3.4
>
> próbáljam azzal is?

nem kell, ha a zorp tud az dummy interface IP cimerol, akkor az teljesen jo.

ha 6-os loglevelen futtatod a zorpot, akkor ez az uzenet hogyan jelenik meg
nalad?

  z_log(NULL, CORE_DEBUG, 6, "System dependant init; sysdep_tproxy='%d'", sysdep_tproxy);

a sysdep_tproxy erteke erdekes, annak netfilter eseten 2-nek kell lennie. ha
nem az van ott, akkor valoszinuleg nem sikerult detectalni az
iptable_tproxy-t a kerneledben (modulba van forgatva?)

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1