[zorp-hu] zorp 2.0.2 gpl make error

Zelei Tamas ELGI.HU NETWORK ADMINISTRATOR zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 28 Apr 2003 15:30:52 +0200

>hopp, igazad van, en CVS-ben neztem, amiben mar a 2.0.3-as verzio van, amit
>viszont meg nem adtunk ki.
>
>gyors megoldaskent tegyel bele egy #include <signal.h>-t

Koszonom a segitseget, lefordult szepen, megprobalom beizzitani. Idaig
egy TIS FWTK-t hasznaltam, ami a zorp-hoz hasonloan ertelmezo proxyk
gyujtemenyebol all, csak ujabb kernelek ala mar nem tudtam beforditani,
a fejlesztese pedig megszunt. Erdeklodnek mikorra varhato a zorp 2.0.3 gpl ?

Megegyszer koszonom a gyors es szakszeru segitseget, kellemesen
csalodtam a fejleszto gardaban...:)

--
Zelei Tamas ELGI.HU NETWORK ADMINISTRATOR
Magyar Allami Eotvos Lorand Geofizikai Intezet