[zorp-hu] Erdekes hiba...

Ifj. Darvas Istvan Fireking@DarviNET.Hu
Thu, 5 Sep 2002 20:03:51 +0200

sziasztok,

> maga a tuzfal az adott gep fele jol tud kommunikalni? gondolok itt a
> mindenfele misztikus mtu problemara, esetleg az ICMP fragmentation needed
> uzenet tiltasara.

Igen. Velemenyem szerint igen! Nincs semmilyen ICMP uzenet letiltva + 1024
felett engedelyezve van a tuzfalon a DMZ-bol jovo minden protokol. alatta
meg amire szuksege van az termeszetesen ki van engedve. gondolok itt SMTP,
DOMAIN.

Egyebkent lehet, hogy nmem ertettem pontosan a kerdesedet Bazsi...szoval, ha
leirnad, hogy egesz pontosan mit nezzek meg, akkor megteszem. Egyebkent meg
nem ertem, mert tenyelg csak az emlitett konfiguracioval rendelkezo
kapcsolatok akadnak el. En pl. kabelrol siman hasznalom. modemrol is!

sziasztok,
    Istvan