[zorp-hu] zorp + iptables

HOLTZL Peter scott@balabit.hu
Tue, 15 Oct 2002 16:04:40 +0200

On 2002 Oct 15, Kosa Attila wrote:

> Viszont ha elrontod a konfigot, akkor konnyen kizarhatod magad,
> ami tavolrol torteno konfiguralasnal nem jo :) Bash szkript
> eseten pedig csak a rontott sor nem fut le, a tobbi igen. Persze
> mindennek van hatranya is...

http://www.balabit.hu/downloads/ipchains-utils/

Itt talalsz egy kis progit ami a kovetkezot csinalja:

ipchains.conf.var es az ipchains.conf.in konfigokbol
az ipchains.conf.new-t generalja az ipchains-gen segitsegevel,
amit aztan tesztelsz az ipchains-test N -el (N secundum).
A script atuomatikusan N sec utan visszateszi az ipchains.conf-ot,
vagyis max N sec-re tudod kizarni magad. Ha minden klappol akkor cp
/etc/ipchains.conf.new /etc/ipchains.conf; /etc/init.d/ipchains-utils
start

Ja es van iptables-utils is, csak nincs kireleaselve, de hamarosan lesz!

Udv,

Höltzl Péter

BalaBit IT Kft          | Tel:   +36  1 371-0540 | GnuPG Fingerprint:
holtzl.peter@balabit.hu | Mobil: +36 20 366-9667 | DB30 5E5B 8777 C06F 5A1F
http://www.balabit.hu/  | Fax:   +36  1 208-0875 | 4586 CEAF 9678 4A89 CFD6