[zorp-hu] 1.4 es 2.0pre4 forditasi problemak

Vasarhelyi asd Daniel asd@mail.musichello.com
Tue, 12 Nov 2002 20:33:23 +0100

Udv,

mivel nincs keresheto archivuma a listanak es a google-val sem talaltam
semmit, kenytelen leszek valoszinuleg ezredszer feltenni a kerdest:
miert nem kepes nallam a zorp lefordulni. A szukseges libek tudomasom
szerint fent vannak, a configure viszont mintket esetben elhal.

1.4.8:
$ ./confiugure:
[...]
checking for forkpty in -lutil... yes
checking for Py_Finalize in -lpython1.5... no
checking for Py_Finalize in -lpython2.1... yes
Segmentation fault

$ tail config.log:
/* Override any gcc2 internal prototype to avoid an error.  */
/* We use char because int might match the return type of a gcc2
   builtin and then its argument prototype would still apply.  */
char Py_Finalize();

int main() {
Py_Finalize()
; return 0; }
configure:6347: checking for Py_Finalize in -lpython2.1
configure:6366: gcc -o conftest -O2    -I/usr/include/python1.5
conftest.c -lpython2.1  -lutil -ldl -lpthread -lssl -lcrypto -lm
-lnsl  1>&5

2.0pre4:
$ ./configure:
checking for zorplibll >= 1.5.49... gnome-config: not found
gnome-config: not found
Package zorplibll was not found in the pkg-config search path.
Perhaps you should add the directory containing `zorplibll.pc' to the PKG_CONFIG_PATH environment variable
No package 'zorplibll' found
configure: error: Cannot find ZORP Lowlevel library version >= 1.5.49: is pkg-config in path?

Mi az, hogy gnome-config ? (!!) Ezt a libet hol lehet letolteni?

Kosz a segitseget,
asd
--
Daniel "asd" Vasarhelyi