[zorp-hu] zorp1.4 policy.py syntax + nem transzparens mod

Narancs v1 narancs@narancs.tii.matav.hu
Thu, 21 Mar 2002 17:39:05 +0100 (CET)

sziasztok!

adott a következő setup:

egy létező nem transzparens tűzfalat cserélnénk le zorpra,

intranet users -> www/ftpcache -> zorp -> internet

azon kívül hogy router=InbandRouter() mit kell még megadni?
self.transparent=false?

nem akarom az internetes dns-t beadni.

tud a zorp akkor ilyent, hogy őt megjelölöm a web böngészőbe proxynak,
vagy a cache-be parentnek és akkor ő feloldja a kéréseket?

ugyanez kellen ftp proxy esetén is.

transzparensbe már csináltam, de nem tr.be még nem sikerült összehozni.

mit hova kell még írni, hogy tudja kiket lehet kiengedni?
pl. csak bizonyos ipcímeket szolgáljon ki?
tudom PF-ből ezt leszabályozhatom, de a zorp tudja?

köszönöm

----

ja és a policy.py syntaxisa elég gyakran változott, uh sose tudom
mi hiányzik, kellene több sample config.

szeretném a három zónát 3 instance-ra osztani, de így nem indul el.
(linuxvilág alapján)

köszi

Narancs v1
IT Security Administrator
Warning: This is a really short .sig! Vigyazat: ez egy nagyon rovid szig!