[zorp-hu] Proxy-s kezdo kerdesek

SZALAY Attila sasa@balabit.hu
Tue, 12 Mar 2002 10:27:43 +0100

Hi!

On 2002 Mar 12, Narancs v1 wrote:

> Bazsi, Mik az ismert hátrányai az iptables-nek az ipchains-el szemben?
> Én már használom ezt a setup-ot 1-2 helyen és eddig semmi szívás nem volt
> vele. A redirect itt is kiválóan megy.

Bar nem a Bazsi vagyok, de azert megprobalok valaszolni.

Szoval nem az iptables-el van a gond, hanem a 2.4-es kernellel.

Ott ugyanis (majdnem) teljesen kiirtottak a transzparens proxy supportot.

Vagyis pl. az UDP-s resz teljes egeszeben kimaradt es TCP-nel sem mukodik az
SNAT (ha jol emlekszem).

--
Szalay Attila                         BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel/fax:(36-1)-217-14-98              1092 Bp. Köztelek u. 4/b