[zorp-hu] woody

Lazar Imre lazar.imre@fornax.hu
Mon, 11 Mar 2002 12:41:19 +0100

> On Mon, Mar 11, 2002 at 09:45:28AM +0000, Magosányi Árpád wrote:
> Hi!
>
> Nekem megy a woody-n, de néhány dolgot fordítani kellett alá.

Nekem van woodys Zorpom. En nem forgattam rajta semmit.
Fogtam egy potatot, felrakram ra a Zorpot csomagbol. Holdba raktam
amit holdba kell rakni, azt mondtam neki dist-upgrade.
Tok jol megy. Kiveve, hogy -9-el ra kell segiteni, ha le akarom loni.
De, ha leirnad, hogy mit, hogyan kell forgati rajt, sokat segitene.

--
Imre
GNU GPL: csak tiszta forrásból