[zorp-hu] Zorp Red Hat-on 2.4.18-al?

HOLTZL Peter scott@balabit.hu
Mon, 11 Mar 2002 09:22:43 +0100

On 2002 Mar 09, Trebisch Tamas wrote:
> Hi
>
> Erdeklodni szeretnek, hogy szerintetek
> mekkora az eselye a zorp belovesenek redhat-on
> 2.4.18-as kernellel?
> Olvastam valahol, hogy a 2.4-es nem tamogatott
> ebben a progiban. Ez igaz?
> Gondolom az hogy redhat nem debian, kulonosebb
> gondot nem jelenthet, mert ha jol lattam, akkor
> tar.gz-ben is ott van.
> Vagy van esetleg olyan feature benne, ami
> csak debian-al hasznalhato?

Szia!

Természetesen RedHat alatt is be lehet lőni. Jó ha
azok a libek és program csomagok fent vannak a rendszereden,
ami a Zorp-nak kell. Egy kis segítség: a kitömörített
zorp könyvtárban van egy debian/control file, abban van egy
bild-depends sor és ott nézd meg, hogy mi kell neki. Segítsé képpen
ide másolom;-)

Build-Depends: python-dev, python-extclass, libssl095a-dev (>= 0.9.5a-2) | libssl0.9.6, libglib1.3-dev (>= 1.3.1-1)

Üdvm

--
Ho:ltzl Pe'ter          | Tel/Fax:+36  1 217-1498 | GnuPG Fingerprint:
BalaBit IT Kft          | Mobil:  +36 20 366-9667 | 0CF9 9E5D FCA5 3370 B05E