[zorp-hu] DatagramProxy HOGYAN?

HOLTZL Peter scott@balabit.hu
Wed, 31 Jul 2002 19:53:28 +0200

On 2002 Jul 31, Ifj. Darvas Istvan wrote:
> sziasztok,

> Ez nagyon jo otlet nekem eszembe nem jutott volna (most mar biztos, hogy
> igy csinljuk), de lenne egy kerdesem, a chroot-ol dns-t az ertem, az
> tiszta sor, de mi az a cap mentesitett? megneztem a BIND9 referencia
> konyvet es rakerestem benne erre a szora, ha en sajnos nem talaltam
> rolla semmit? ez minek a roviditese ebben a kontextusban? Efektiven mit
> kell tennem, hogy cap mentes legyen es mi az a cap?

Ennek nem a bind-hoz van koze, hanem a linux-hoz!
A Linux capability rendszererol. bovebben:
linux kernel source, azon belul: include/linux/capability.h
illetve itt:
ftp://ftp.guardian.no/pub/free/linux/capabilities/capfaq.txt
illetve itt:
Linuxvilag magazin 17. szam (2002. junius) 29. oldal

> koszonom szepen, megint sikerult ezen a modon, amit javasoltatok, de
> kellett tennem egy kis kiegeszitest. Ugyanis szukseg volt meg egy tcp
> listener-re is hogy mukodjon rendesen a Bind. de a lenyeg, hogy muxik
> rendesen.

igen. ez azert van, mert a zona transfer (master-slave dns szerverek kozott)
tcp-n megy.

--
Höltzl Péter

Ho:ltzl Pe'ter          | Tel:   +36  1 371-0540 | GnuPG Fingerprint:
BalaBit IT Kft          | Mobil: +36 20 366-9667 | DB30 5E5B 8777 C06F 5A1F
holtzl.peter@balabit.hu | http://www.balabit.hu/ | 4586 CEAF 9678 4A89 CFD6