[zorp-hu] Url szures + RegexpFileMatcher

KUN Arpad kharpeet@kirowski.com
04 Jan 2002 16:33:59 +0100

On Fri, 2002-01-04 at 16:01, Balazs Scheidler wrote:

> Megvan a problema. A HttpProxyURIFilter osztaly alapbol nem-transzparens
> modban mukodik. Ezert proxy kereseket var. A megoldas:
>
> class MyHttp(HttpProxyURIFilter):
> 	matcher = RegexpFileMatcher(...)
>
> 	def config(self):
> 		HttpProxyURIFilter.config(self)
> 		self.transparent_mode = TRUE
>
> persze a RegexpFileMatcher-nek az eddig hasznalt fileokat add at
> parameterkent.
>
> Azon gondolkozom, hogy az URIFilter-t atallitom transzparensre (hogy ne
> legyen megint ilyen gond, es csinalok egy HttpProxyURIFilterNonTransparent
> [...]

Koszi :))

Valoban ez volt a gond, mukodik is szepen. Mostmar csak a megfelelo
regularis kifejezeseket kell osszegyujtenem. :)

- Az otlet jo szerintem, igy nem akad el ebben mas. Mondjuk gondolhattam
volna, amikor a GET et nem engedte, hogy nem transzparens modban fut, de
nem jutott eszembe.

Egy kis megjegyzes meg. Nemtudom hiba-e, vagy csak en gondolkozom
rosszul. Pelda:

http.deny -be beteszek egy /valami/index.html -t, majd http.ignore -ba
siman index.html -t. Ezutan, ha meghivom a /valami/index.html -t a deny
nem matchel ra => Atmegy a keres.
Ez helyes? Ugyerzem forditva lenne ertelme a kiveteleknek, a teljes
azonossagkor.

KharpeeT

--
system administrator