[zorp-hu] Url szures + RegexpFileMatcher

KUN Arpad kharpeet@kirowski.com
04 Jan 2002 15:12:25 +0100

On Fri, 2002-01-04 at 14:07, Narancs v1 wrote:

> valami return Z_ACCEPT vagy ilyesmi nem kell a vegere?

Probalkoztam ilyesmivel, de syntax errorral elkuldott.
Probaltam, hogy kiveszek minden feleslegeset, es ugy, probaltam def
config() ba is berakni, akkor mindent atengedett, mintha jelen sem lett
volna egyes esetekben. Maskor meg a GET et nem engedte. :)

KharpeeT

--
system administrator
kirowski