[zorp-hu] WebDav (volt: windowsupdate)

Czako Krisztian slapic-zorp@linux.co.hu
Mon, 26 Aug 2002 18:18:02 +0200

Előző probléma törölve, csak egy importot rontottam el.

On Mon, Aug 26, 2002 at 04:02:16PM +0200, Balazs Scheidler wrote:

> viszont nem nehez megoldani, szarmaztass egy osztalyt az
> AbstractAuthorization nevu osztalybol, ahol valositsd meg a getMethods(),
> getChallenge() es checkCredentials() fuggvenyeket.

A getMethods() mit kellene visszaadjon?
Most kéri a usernevet, jelszót. Beadom, és nem jó neki. A
checkCredemtials()-t úgy nézem meg sem hívja. Legalábbis abból hiába akarom
loggolni az infót, nem jön a logba semmi. A getMethods()-ban tudom loggolni
az entity-t.

Slapic

--
Pilatus-Comp Ltd. HUNGARY * The Linux Expert * pilatuscomp@linux.co.hu