[zorp-hu] woody install force

Kapitany Robert captain@irt.vein.hu
Fri, 23 Aug 2002 15:24:15 +0200

Czakó Krisztián wrote:

> Nekem woody alatt csak úgy megy stabilan, hogy újrafordítottam,
> csináltam woody alá készített .deb-et az eredeti forrásból.
> Ehhez python2.1, python2.1-extclass kellett, plusz az 1.3.1-es glib
> szintén woody alá fordítva. Minden másból a "gyári" woody csomag.
> Ezekkel simán lefordul a zorp 1.4.4 woody alatt és megy is.
>
> Slapic
>
> ui: régi openssl-t már csak biztonsági okokból se használj.

Ezert ragaszkodom az ujhoz.

Konfig kozben a fentebb leirt modszerek mellet ezt dobja vissza
# ./configure --libdir=/usr/local/lib

checking for pthread_create in -lpthread... yes
checking for dlopen in -ldl... yes
checking for Py_Finalize in -lpython2.1... yes
configure: error: openssl 0.9.5a required

# dpkg -l openssl
Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold
| Status=Not/Installed/Config-files/Unpacked/Failed-config/Half-installed
|/ Err?=(none)/Hold/Reinst-required/X=both-problems (Status,Err:
uppercase=bad)
ii  openssl                  0.9.6c-2.woody.0         Secure Socket
Layer (SSL) binary and related cryptographic tools

Hat akkor most mi van ilyenkor??

Captain