[zorp-hu] ICQ

Ifj. Darvas Istvan Fireking@Biovital.Hu
Thu, 1 Aug 2002 18:47:17 +0200

sziasztok,

ZORP GPL-es eszkozokkel meg tudom oldani, hogy a belso halon lehessen
ICQ-zni? Most eppen socksV5-el megy, de ha mar belevagtam ebbe az
egeszbe, akkor amit ki lehet hozni a GPL-es Zorp-bol, azt en ki
szeretnem hozni. ;-]

a message mod az sima ugy, mert a ICQ-t ki tudom engedni a szerver fele
azon az egy porton sima egyszeru Servivice, PlugProxy parossal, de ha
szeretnek direkt kapcsolatot is? ahol ugye a port az valtakozik akkor
milyen lehetosegeim vannak?

Ha mar itt tartok, akkor azt hogyan tudom megoldani (egytalan meg lehet
e ezt oldani?), hogy pl jatekok, amik ugye kifele nyitnak egy
kapcsolatot es a valaszban megkapjak, hogy hol milyen porton megy majd a
kommunikacio hasznalhatok legyenek?

sziasztok,
    Istvan

ui.: Lehet, hogy nem voltam eleg vilagos, de azert remnyekedem, hogy
nagyjabol ertitek mit szeretnek. ;-]