[zorp-hu] Most eppen ezzel szivok HTTPS! ;-]

Ifj. Darvas Istvan Fireking@DarviNET.Hu
Wed, 31 Jul 2002 20:39:39 -0700

sziasztok,

----- Original Message -----
From: "HOLTZL Peter" <scott@balabit.hu>

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> nem lehet, hogy a passwordos kulcsot generaltal?

pontosan ez tortent, majd elolvasom a SSL-HOWTO-t hogyan tudok nem
passwordos-et generalni.

> mas. ugye tudod, hogy a te proxy-d ellenorzi a szerver cert-jet?
> SZoval, ha nincs meg a certificate, akkor nem fog bekonnektalni!

Ezt viszont sajnos nem ertem, ha lehetne ezt egy picivel reszletesebben.
Ez azt jelenti, hogy ha egy https-es internetes szerverhez akarok
konnektalni, akkor elobb le kell szednem a cert-jet es beilleszteni a
zorp CA-konyvtaraba kezzel, mert majd a zorp PSSL Proxy ott keresi?

sziasztok,
    Istvan