[zorp-hu] DatagramProxy HOGYAN?

Ifj. Darvas Istvan Fireking@DarviNET.Hu
Wed, 31 Jul 2002 19:19:24 -0700

sziasztok,

> Mi a dns-t altalaban chroot-olt, cap-mentesitett bind-al
> szoktuk megoldani, ami forward only uzemmodban megy.

Ez nagyon jo otlet nekem eszembe nem jutott volna (most mar biztos, hogy
igy csinljuk), de lenne egy kerdesem, a chroot-ol dns-t az ertem, az
tiszta sor, de mi az a cap mentesitett? megneztem a BIND9 referencia
konyvet es rakerestem benne erre a szora, ha en sajnos nem talaltam
rolla semmit? ez minek a roviditese ebben a kontextusban? Efektiven mit
kell tennem, hogy cap mentes legyen es mi az a cap?

> amugy az UDP-s forgalmat igy kell atvinni:
>

> Servive("innen_BIND_oda", PlugProxy,
> router=DirectedRouter(SockAddrInet("266.266.266.266", 53)),
> snat=ForgeClientSourceNAT())
>
> Receiver(SockAddrInet("366.366.366.366", 98765), "inned_BIND_oda")

koszonom szepen, megint sikerult ezen a modon, amit javasoltatok, de
kellett tennem egy kis kiegeszitest. Ugyanis szukseg volt meg egy tcp
listener-re is hogy mukodjon rendesen a Bind. de a lenyeg, hogy muxik
rendesen.

sziasztok,