[zorp-hu] policy gond

Deim Agoston ago@lsc.hu
Mon, 29 Apr 2002 10:20:00 +0200

> nekem sose fagyott le. mindig le tudom allitani. nem lehet hogy a
> daemontools miatt nem allt le neked?
Tisztazzuk. Hulye meg nem vagyok, csak faradt neha. Nem azzal van a gond.
Gondolom olvasol djbdns listat. Akkor kutas az archivumban kicsit, es
adj halat 1 magyar sracnak, hogy ez megoldodott. A nevet nem fogd meglatni a
listan, nem fogd meglatni a Changelogban, mert DJB szerint ez nem
hiba volt. Igaz, hogya patch a 1.05-ben mar szerepelt, csak mas valtozonevekkel.
De van meg hibaja.
Udv,
Ago