[zorp-hu] policy gond

Deim Agoston ago@lsc.hu
Mon, 29 Apr 2002 08:41:19 +0200

> a dns-t a djb féle dnscache-el szerintem kényelmesebb és egyszerűbb
> megoldani. Már eleve chroot-olt. ja és apt-get djbdns-installer
Es kurva jo, mikor nem tudod ujrainditani, kiloni stb. Nalam eddig
2x szallt el, egyszer sem volt tul kenyelmes helyzet. 1x hardver hiba
is lehetett. Nevkiszolgalon en is azt hasznalok, mert jobb a memoria
kihasznaltsaga, es egy ido utan tenyleg jobb, ha mar megszoktad
a formatumat. Uj, a html lapon nem szereplo dolgok megismeresehez
fokozottan ervenyes a use-the-source-luke hozzaallas. Egyebeknt tenyleg
jobb, de a bind szar memoria kihasznaltsaga caching-onlykent nem jelentkezik,
a tuzfalon pedig illik csak azt hasznalni.
Udv,
Ago