[zorp-hu] inbound service not permitted....

Haluska =?iso-8859-2?Q?Gy=F6rgy?= george@fotex.net
Wed, 24 Apr 2002 10:31:04 +0200

Sziasztok,

Telepítettem két zorp-ot (1.4.0rc20 deb-woody 2.2.20)
Az egyik tökéletesen megy, a másik viszont állandóan s $SUBJ-beli
üzenetekkel örvendeztet. A különbség a két telepítés között az az, hogy az
utóbbi esetben minkét lábnak belső IP-je van. eth1=192.168....,
eth0=10.0....
A konfig a sample.conf-okból való, csak az ip-ket változtattam.

log részlet:
Apr 23 17:10:58 site zorp-site[14582]: (zorp@site/intra_http:97):
Inbound service intra_http not permitted into zone Zone(site-net,
192.168.20.0/24)
Szóval nem úgy tekinti, hogy a külső 10.0... interfész az internet zónához
tatozik. Nem jöttem rá hogyan tudnám elmagyarázni neki.

A kérdésem hogyan kellene ?

--
George