[zorp-hu] https (pssl) proxy nem mux!

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Fri, 7 Sep 2001 13:52:12 +0200

> [...]
> 		self.server_cert = '/etc/zorp/ca.crt'
>

>                 self.client_need_ssl = TRUE
>                 self.client_cert = '/etc/zorp/server.crt'
>                 self.client_key = '/etc/zorp/server.key'
>                 self.client_verify_type = 0
>                 self.stack_proxy = self.EmbeddedHttp
> - ---
>
> minden kulcs/cert ok, iptables ok, kliens bongeszo ok,
> de a logba olyan uzenet jon, hogy NameError: SSL_VERIFY akarmi, mert
> kiprobaltam a referenciabol az osszeset de mindre ezt mondta.
> ha self.verify_type akkor is ugyanez..
>
> szerintem teljesen primitiv lehet a megoldas, csak hogy mi a hiba azt

opsz. a verify_type a 0.8-ban meg csak a commercial valtozatban van. a
0.9-ben ezt mar kiraktuk gpl ala is.

> jo lenne, ha valaki azt is elmagyarazna, hogy itt a client es a server mit
> jelent a certek szempontjabol.

a client_ elotagok a proxy kliens oldalat, a server_ elotagok pedig a
szerver oldalat jelentik. igy a kliens oldalon egy szerver tipusu
certificate kell, a szerver oldalon pedig egy kliens certificate, ami
viszont nem kotelezo.