[zorp-hu] config re-read on change

Magosanyi Arpad mag@bunuel.tii.matav.hu
Thu, 6 Sep 2001 23:26:59 +0200

A levelezőm azt hiszi, hogy Kosa Attila a következőeket írta:

> Ha jol emlekszem, akkor Mag csinalt egy megoldast a menet
> kozbeni konfigvaltoztatasra, de nem ugrik be a neve.
> Kiprobalni sosem probaltam, csak emlekszem valami ilyesmire.

Szerintem arra gondolsz, amikor on-the-fly generálom
ki a konfigot. Ez a PinguBlack konfig style volt,
meg az LDAP-ból építkező is tud ilyet ha jól emléxem.
Ez ahhoz képest on-the-fly, hogy nem policy.py-t generál.
Sajnos arra nem jó hogy menetközben változtass dolgokat.

Azt az egész konfigra megcsinálni nemtriviális, de egyes
dolgokra külön talán lehet. Például szerintem a zónahierarchiát
újra lehetne olvasni relatíve egyszerűen, de pl a proxy class
kódját lecserélni nem annyira sima.

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból