[zorp-hu] Re: zorp-hu digest, Vol 1 #107 - 3 msgs

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Fri, 19 Oct 2001 11:32:10 +0200

On Fri, Oct 19, 2001 at 09:12:09AM +0200, Holtzl Peter wrote:

> Proxy modulok:
>
> zorp-module-http
> zorp-module-plug
> zorp-module-telnet
> zorp-module-anypy
> zorp-module-imap
> zorp-module-pop3
> zorp-module-whois
> zorp-module-finger
> zorp-module-lp
> zorp-module-pssl
> zorp-module-ftp
> zorp-module-nntp
> zorp-module-radius

ezek a commercial moduljai. a gpl-esben ezek vannak:

0.8: zorp-module-anypy zorp-module-finger zorp-module-ftp zorp-module-http zorp-module-plug zorp-module-pssl zorp-module-sink zorp-module-whois
1.4: zorp-module-anypy zorp-module-finger zorp-module-ftp zorp-module-http zorp-module-plug zorp-module-pssl zorp-module-whois zorp-module-telnet

a sink helyet atvette az udp-s plug, amugy meg kiegeszult egy telnet
proxyval.

felejtsd el, hogy _csomag_. Proxy tuzfalunk van, itt pedig csak kapcsolatok
vannak. Az inbound_services azt jelenti, hogy az adott zonaBAN lehet az
adott szolgaltatas _celja_. Az outbound_services pedig forditva, az adott
zonabol engedelyezett egy adott szolgaltatas.

Tehat ha egy szolgaltatas fel van sorolva egy zona outbound_services-ei
kozott, akkor _ha_ van olyan listenered ahova o kepes becsatlakozni (pl.
latja a tuzfal adott interface-t), akkor a kerest a Zorp elfogadja,
egyebkent pedig nem.