[zorp-hu] RE: Zorp konfiguralasa

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Tue, 9 Oct 2001 11:25:29 +0200

On Tue, Oct 09, 2001 at 08:21:33AM +0200, MG wrote:

> Marmint "edit ld.so.conf" es ldconfig futtat? De ha ugy forditom a progit, hogy
> --prefix=/usr/local/zorp, akkor nem ezalatt kellene keresnie a tobbi fajlt is,
> a libeket is? Vegulis mind1...

nem. a --prefix a _celt_ adja meg. a libeket alapbol nem ott keresi, de
megadhato, hogy hol keresse egyreszt az LDFLAGS kornyezeti valtozoval,
masreszt azzal, hogy a glib-config scriptet onnan eri el. (az ui. megmondja,
hogy a glib hova telepult)

> A konfiguralassal kapcsolatban tudtok segiteni? A zorp elindul, ill. elindulna
> mivel semmi hibauzenet. A fut processek kozott nem latni. Mit csinaltam rosszul.
> Mi kell az instance.conf-ba?

less /var/log/syslog|messages|...

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1