[zorp-hu] red hat

=?iso-8859-2?B?TWFrYXkgS+FsbeFu?= kaako@freemail.hu
Mon, 28 May 2001 13:04:04 +0200

Szia,

En felhuztam Red Hat 7.0-ra es 7.1-re is csont nelkul......
A kerdes, hogy mi volt a hibauzenet + forditas melyik fazisaban jott elo a
hiba:
a., configure --prefix.......
b., make
c., make install?

csendben megjegyzem, hogy a Red Hat C forditja eleg rossz, erdemes leszedni
a patch-eket.

Hasznalhato disztribucionak a debian az idealis.

mas
Ha mar irtam akkor nekem is lenne kerdesem.
Elore elnezest a Balabit-es csapattol, de nehez szovegunek tartom a PDF
file-t amit program hasznalatahoz adnak.
Tudna valaki -akar privatba is- egy gyors osszefoglalast adni a hasznalatrol
es fokent a konfiguralasrol.

Udv.,
Kalman