[zorp-hu] https

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Wed, 14 Mar 2001 11:39:18 +0100

> mondjuk igy:
>
> def config(self):
> 	self.client_cert = cert_to_ip(self.session.client_address.ip_s)
> 	self.client_key = cert_to_ip(self.session.client_address.ip_s)

hoppa, kozben rajottem, hogy te a szerver IP-je alapjan szeretnel mas
kulcsokat hasznalni. az meg egyenlore nem megy, mert ahhoz a chainereket at
kell alakitani egy kicsit. (hogy a proxy kapcsolodas elott tudhassa, hogy
merre megy majd tovabb)

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1