[zorp-hu] =?iso-8859-2?Q?RE:_=5Bzorp-hu=5D_ismerked=E9s_a_zorp-al?=

=?iso-8859-2?Q?Eyssen_Kriszti=E1n?= krisz@eyssen.hu
Mon, 16 Jul 2001 09:47:48 +0200

Activex hmmm, akkor valószínű azért nem megy HttpProxy-n keresztül,
hanem csak Plug-on. Ez így nem túl gáz? Már úgy értem secutity
szempontból. Ez mégiscsak egy Microsoft termék a belső hálózaton.

	Krisz

-----Original Message-----
From: zorp-hu-admin@lists.balabit.hu
[mailto:zorp-hu-admin@lists.balabit.hu] On Behalf Of SZALAY Attila
Sent: Monday, July 16, 2001 9:41 AM
To: zorp-hu@lists.balabit.hu
Subject: Re: [zorp-hu] ismerkedés a zorp-al

Hi!

On 2001 Jul 16, Eyssen Krisztián wrote:
> Sajnos már meg is jött a következő kérdés:
> Ha leállítom, vagy újraindítom a zorpot, azt mondja a logba:
> Glib-WARNING **: poll(2) failed due to: Interrupted system call.

Ez nem hiba. Annyit mondott, hogy (mivel leallitottad a zorp-ot)
leallt a fo poll-ja. (Ami a halozati forgalomra figyelne)

> Van valami javaslat, hogy milyen beállításokkal érdemes használni a
> HttpProxy-t, ha az Exchange 2000 Outlook Web access-ét akarom
használni
> azon keresztül?

Hmmm. Azt hiszem epp mostanaban szivtunk egy Webaccess-el.
Az ugyanis (amennyire nekem sikerult megallapitanom, bar nem vagyok egy
nagy Outlook guru :)) ez a webaccess annyi, hogy a webszerver letolt egy
activex komponenst, es utana az direktben kommunikal a szerverrel.
Vagyis Http-n keresztul egyetlenegy keres es valasz megy at. Vagyis
a HttpProxy beallitasa nem perdonto.

> És mégegy, érdemes-e a 0.9.1-et használni, vagy még inkább maradjak a
> 0.8.4-nél?

9.1-est akkor erdemes hasznalni, ha van benned egy adag kiserletokedv.
Ugyanis tobb minden is megvaltozott benne a 8.4-eshez kepest, de
a dokumentacio ott meg jobban el van maradva. Viszont azert erdemes
hasznalni, mert az ujdonsagok sok esetben jol johetnek. :)

--
Szalay Attila                         BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel/fax:(36-1)-217-14-98              1092 Bp. Köztelek u. 4/b