[zorp-hu] zorp 0.7.12 released

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Thu, 18 Jan 2001 13:44:14 +0100

> Mostanaban eleg sokat valtozott a Zorp konfigolasa. Fog meg sokat valtozni
> vagy az is stabilizalodott ebben a verzioban?
> 0.6 -os Zorp helyett erdemes feltenni a legujabbat?

a 0.7.11 ota feature freeze van. most mar nem fog valtozni a konfig 0.8-ig.
utana meg nehany kisebb valtozas lehetseges, de valoszinuleg azok a
valtoztatasok mar felulrol kompatibilisek lesznek.

A zonak, proxyk, peldanyok, szolgaltatasok es listenerek definiciojaval most
mar nagyjabol elegedett vagyok. amit szeretnek belerakni az az interface-k
leirasa (a csomagszuro szabalyok generalasahoz), illetve egy-ket resz
egyszerusitese (pl. ne kelljen kiirni, hogy SockAddrInet, amikor IP cimeket
irsz), persze olyan modon, hogy az altalanossagat ne veszitse el.

     url: http://www.balabit.hu/pgpkey.txt