[zorp-hu] Kezdjuk elolrol :)

Kosa Attila atkosa@shinwa.hu
Wed, 17 Jan 2001 12:16:42 +0100

On Wed, Jan 17, 2001 at 11:59:57AM +0100, Balazs Scheidler wrote:
> [...]

Engem zavar egy kicsit, hogy igy kiadja a verzioszamot.
Nem tudom errol lebeszelni?

> ez az uzenet azt jelenti, hogy az "id_http" nevu szolgaltatas nincs
> beengedve a "kulso" zonadba. zona definicio?

Az, amit te kuldtel :) Odafigyelve elolvastam a logokat,
es beirtam kulso zona inbound-jaba is az id_http-t. Igy
mar mukodik! Eloszor sikerult beinditanom a zorpot! (Ugy,
hogy azt is csinalja, amit szerettem volna.) Most mar
bonyolithatom a dolgokat :) Tobb zona, tobb szolgaltatas.

Egy kerdes eloljaroban:
Eddig a pop3 szolgaltatast igy irtam:
class pop(PlugProxy):
	def config(self):
		pass

Jo igy, vagy ezt is ki kell egesziteni a
PlugProxy.config(self) sorral? Esetleg massal?

--
		Udvozlettel
				    Zsiga