[zorp-hu] szukseges hardver

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Fri, 12 Jan 2001 16:10:08 +0100

> Mondjuk 256k, ~100 user. Csak bovulhet, kevesebb nem lesz.

ha mindenki egyszerre webezik (a savszelesseg alapjan nem hiszem), akkor az
400 sessiont is jelenthet (bongeszonkent 4), ehhez azert mar eleg bikas gep
kellene. szerintem 50-60 sessionig nem lesz vele galiba. logolastol is
fugghet a dolog, -v10-en most mar minden atmeno bit logolodik.

     url: http://www.balabit.hu/pgpkey.txt