[zorp-hu] Konfiguralas

Gyorko Zoltan gyorkoz@balabit.hu
Fri, 12 Jan 2001 13:22:21 +0100

szia

> Ez tobb zona melysegben is egymasbaagyazhato? Ugy ertem,
> hogy ha meg a fentiekhez csinalnek egy uj zonat, es annak
> admin_parent-kent a privileged-et adnam meg, akkor orokolne
> az intranet es a privileged jogait is?

igen. Ha viszont ezt nem akarod, a legbelso uj zonanal arra ket modszered van:

1. A felsorolt ip-hez ujra felirod a szolgaltatasokat es nem adsz meg neki
admin parentet.

2. A privileged zonanak megmondod, hogy o umbrella, es akkor a 3. zona nem
orokli a legkulso jogait.

admin_parent="intranet", umbrella=1,

> Gondolom a cimek felsorolasat egy \ jellel megtorve
> folytathatom uj sorban is, ugye?

en is igy gondolom. sot ha tombot irsz le , azaz [] belul vagy, akkor nem
kell \ jel sem.

> Nagy gondot jelentene, ha bekuldenem az egesz atirt konfigomat?
> Ahogy szoktam :)

Es miutan egy nyilvanos levlistara elkuldod, utana ezt is hasznalod?
Mert ha ez teged nem zavar akkor kuld.

Egyebkent nagyon jol csinalod, beloled fogom osszeallitani a FAQ-t,
koszonjuk...:)

Udv.

--
Györkő Zoltán                         BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel/fax:(36-1)-217-14-98              1092 Bp. Köztelek u. 4/b