[zorp-hu] zorp_1.4.0rc12-1

KUN Arpad kharpeet@kirowski.com
Thu, 06 Dec 2001 13:57:12 +0100

Sziasztok

Nemregen kezdtem foglalkozni zorppal. Mar nem emlekszem pontosan miert,
mar akkor is, egy mirrorol szedtem le a forrast, es forgattam le (Zorp
1.4.0rc11). Ez a resze mukodott meg a dolognak. Most viszont ugyerzem
elakadtam nemileg. Eddig egyszeruen nem tudtam ugy futasra birni, hogy
bindeljen socketre. Anelkul mar sikerult egy alaposan kiherelt
pelaconfiggal. (Egyertelmu, ez igy nemegeszen hasznalhato... ;) )

Azota vegigolvasgattam az archivumot, es ugyerzem egy helyen talaltam
valamit, ami esetleg az en kinomat is okozhatja. Ha jolemlekszem,
Narancs irta, hogy voltak problemak a policy.py es peldaconfiggal.

Szerettem volna hozzajutni az ujabb verziohoz, (Bazsi irta, hogy
javitotta) de eddig nem sikerult. A mirrorokon regi van fent, a
hivatalos oldalrol meg nem elerheto:

http://www.balabit.hu/hu/downloads/zorp-gpl/downloads/

Thu, 29 Nov 2001 11:36:55 +0100 zorp_1.4.0rc12-1.tar.gz  -->  Ez sajnos
404-ezik...
Megoldhato a problema?

Esetleg egy jo policy.py, csak hogy lassam hogyan fut, mert igy nem
tudtam meg elindulni vele.

Koszi szepen,

KharpeeT

--