[zorp-hu] Egymasba agyazott plugok

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Fri, 31 Aug 2001 15:29:54 +0200

On Sun, Aug 26, 2001 at 08:35:09PM +0200, Hegedus Ferenc wrote:
> Sziasztok
>
> Nalam ez a config TransparentChainer-er mukodik,
> am ha ezt InbandChainer-el felrakom egy portra es a
> bongeszoben beallitom ezt https_proxy-nak, majd
> probalok megnezni egy https oldalt, a kovetkezot
> irja nekem a Zorp a logba:
>
> (https/service_https:0/pssl): calling connectServer() event, host=(null),
> Traceback (innermost last):
>    File "/usr/share/zorp/pylib/Zorp/Proxy.py", line 182, in connectServer
>      fd = self.session.chainer.connectServer(self.session, host, port)
> [...]

Az InbandChainer csak akkor hasznalhato, ha a proxy megmondja neki, hogy
hova kell kapcsolodni. Ez pl: nem transzparens Http, nem transzparens Ftp.

A PsslProxy maga nem ismeri a Http protokollt, a Connect requestet nem o
dolgozza fol. Ehhez legfolure egy nem transzparens HTTP kell, ami CONNECT
eseten indit egy PSSL-t. (az elozo levelemben leirtam hogyan)