[zorp-hu] http hiba?

Kosa Attila atkosa@shinwa.hu
Wed, 4 Apr 2001 10:17:02 +0200

On Wed, Apr 04, 2001 at 09:57:29AM +0200, Balazs Scheidler wrote:

> igen. egy upgrade-re :) mar egy ideje kint van a 0.8.1-es, azt tedd fel

Mennyire valtozott meg a konfiguralasa?

> http-nel termeszetesen igen, hiszen kaphat egy weblapot, csak ehhez a
> szolgaltatast engedelyezned kell neki (tehat outband_services-ben
> szerepelnie kell a HTTP szolgaltatasnak), majd a HTTP proxy policy-jeben
> kell letiltanod pl igy:

Ezt nem egeszen ertem :) Csak a proxyt akarom kiengedni a
netre. Ebben az esetben is fel kell vennem az osszes ip-cimet
a konfigba?

A konfig pillanatnyilag igy nez ki:

> class MyHttp(HttpProxy):
> 	def config(self):
> 		HttpProxy.config(self)
		self.transparent_mode = 1

Melyik lehetoseget javasoljatok (es miert)?
Ha kivalasztom valamelyiket (az ip-cimet kijavitva a proxyera),
akkor milyen http oldalt fog kapni a "bunos" kliens? Netalan
egy altalam irottat is be tudok allitani?

> ftp-nel kicsit nehezkesebb weblapot visszaadni, hiszen az nem http. Itt

Az ftp nem is annyira erdekes, elobb-utobb ugy is rafut
a http-re :)