[zorp-hu] routolas?

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Tue, 3 Apr 2001 10:17:14 +0200

On Tue, Apr 03, 2001 at 10:04:31AM +0200, Magosányi Árpád wrote:

> A forrás IP cím a megfelelő kinti kártyához bind-olt IP cím
> legyen. A második hopon az útvonalat csak source routinggal
> tudnád befolyásolni, azt pedig minden értelmes rendszer izomból
> eldobja.
> Ha ott kell szétvélasztani, akkor a routerben csinálj policy routingot.

IMHO mindenkeppen policy routing kell, mert a kernel kizarolag a cel szerint
valasztja meg a kimeno interface-t. ha a belso halo ket megkulonboztetendo
reszet nem tudod egy subnettel lefedni, akkor az a megoldas, hogy zorp-bol
befolyasolod a kimeno forras IP-t, majd source based policy routingot
hasznalsz.