[zorp-hu] Uj verzio forditasi gond

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Tue, 24 Oct 2000 14:33:15 +0200

> ok ezeket hova ?
>
> a zorp konyvtarban levo Makefile hal ki de abban nincs static
> ha a python lib konyvtarnak megadom a configure -ban a
> -L/usr/lib/python1.5/config (eredetileg a config hianyzik)
> a jelenseg ua
>
> ekkor csinaltam egy linket /usr/lib/python1.5/config konyvtarba
> libpython1.5 neven
> ilyenkor a configure latszolag megtalalja
> de a forditaskor ugyanugy kilep
>
> ha a ./configure --enable-static=no val forditom
> akkor is ugyanugy kilep.

az a fura, hogy en nem akarok semmit sem static-kal forditani, es nem
egeszen ertem, hogy hogyan kerul oda az a kapcsolo. A notebook-omon egy
friss potato van (most telepitettem ujra, mert a Gyorko elcseszte az ext2
particiomat), es minden tovabbi nelkul fordul. tovabbra is jo lenne a
config.log, illetve a config.cache tartalma.

     url: http://www.balabit.hu/pgpkey.txt