[zorp-hu] Kerdesek

Gyorko Zoltan gyorkoz@balabit.hu
Thu, 2 Nov 2000 14:40:25 +0100

szia.

A szokasos keresek reszunkrol bovebb informaciorol:

kuldj legyszi: congig.log, config.cache, configure kimenete illetve a
hibauzenetek (nem baj ha sok oldal :)

> Protocol error-ral jon vissza (pl. belepes hotmail-be).

0.5.13-ban volt egy POST bug a HTTP proxyban, 0.5.25-ben mar nincs

> problema volt itt, hogy a Zone.py-bol hianyzott egy kis resz, ami miatt
> ha a Zone-ban outbound_services-be a service nevet irtam, nem
> vett rola tudomast, csak *-gal.

Igy van. Mi is eszrevettuk, 0.5.25-ben javitva.

> transparent
> chainer-kent mukodott volna, befele directed chainer-kent. Ha van valami
> otletetek, segitsetek.

ezt is okozhatta a zone bug.

>Dokumentum is jo lenne, ha lenne, de sajnos az a
> StarOffice-os egy kicsit kevesbe hasznalhato, mint gondoltam (a peldak
> pl. nagyon nem).

A dokumentaciot folyamatosan javitjuk, 5 percen belul kirakom az ujabb sdw-t.
A peldak ebben mar jobban fedik a valosagot.

A 0.5.25-ben sajnos meg elszall az ftp, azt 0.5.26-ban javitottuk. Ez
utobbit most teszteljuk es nemsokara kikerul.

Szoval varjuk a config allomanyokat.

--
Györkő Zoltán                         BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel/fax:(36-1)-217-14-98              1092 Bp. Köztelek u. 4/b