[zorp-hu] Session authentikalasa masik sessionnal

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2007. Jún. 20., Sze, 14:44:07 CEST

Balazs Scheidler wrote:

> hmm.. probald meg, hogz az openssl le tudja ellenorizni az adott certet
> a megadott konyvtarral.

Szerintem jo, mert most generaltam az egeszet. A win certmanagere
szerint is ok (win kliensek vannak es az ie hasznalata is policy az
ugyfelnel).

> openssl verify -CApath <cadir> <cert>
>
> Elvileg a GPL-s SSL proxy egy az egyben az libssl-t parameterezi fel,
> tehat ha a fenti mukodik, akkor annak is mukodnie kell(ene).

openssl verify -CApath /etc/zorp/<nemfontos>/client/ca/
/tmp/certificate-01.pem
/tmp/certificate-01.pem: OK

Ezt a certificate-01.pem-et (es a cacert.pem-et) exportaltam pkcs12-be
es ugy bele a winbe.

> A cert validalas a kereskedelmiben teljesen maskepp mukodik, ott a Zorp
> sajat maga ellenoriz.

Akkor megis jon a tesztkornyezet :(

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>