[zorp-hu] Zorp pro licensz problema

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2006. Sze. 15., P, 15:57:31 CEST

HÖLTZL Péter wrote:

> A 0.0.0.0 felé eső IP-ket nem számolja. Szóval az Internet zóna nem
> számít.

Erre gondoltam, es ez jelen esetben roppantul nem allja meg a helyet,
uvegen jon egy halom kliens mindenfele privat cimekrol (nem
valtoztathato meg), akik ellen hasonlo policyvel vedekezunk, mint az
internet felol erkezokkel szemben, szoval szamunkra kulso cim, de nem
0/0. Mit lehet ezzel kezdeni?

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>