[zorp-hu] HTTP Load balancer

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2006. Már. 2., Cs, 22:17:59 CET

> bizonyos esetekben (bar a keszito is igy ajalnja),
> de ugyebar tproxy nelkul is lehet, DNS nelkul.
> (a 3-as Zorpot meg nem probaltam, a 2-esben egy jol iranyzott
> self.session.server_address ertekadassal.)
húh, ezt elég brutál belenyúlásnak értelmezném a zorp-nál. Okés, hogy
működik.

> felreertesz, nem osszehasonlitottam, csak irtam, hogy lam, megis
> megvan egy termekben.
Ja, hát kérem itt is megvan, megnézem, hogy a load alapú célválasztást
támogatja-e. Elvégre ez az, amiben pluszt nyújthat.

> Tudom, hogy a ket termek kozel nincs egy sulycsoportban,
> valoszinuleg nem is ez a cel, de lehet, hogy masnak, vagy akar
> neked egyszer jol jon az a link, ha BALANCE-olni akarsz,
> favagas nelkul.
igen, megnéztem, köszi. Van apache modul is, a minix weboldalán tesztelték
ki, mikor kijött a minix 3. Csak a bookmarkok között most nem találom.

üdv,
Ago