[zorp-hu] http é s a 220

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Sat, 29 Mar 2003 23:20:33 +0100

On Thu, Mar 27, 2003 at 02:59:39PM +0100, Czakó Krisztián wrote:

> Nem történik REJECT. A végeredmény ACCEPT.
> A probléma az, hogy a Zorp betartja az RFC-t :)
> Azaz hiába kap a "reset content" mellé tartalmat, azt nem adja tovább.
> Tartalom elvész. A válasz viszont átmegy. Azt kellene elérni, hogy a
> tartalom is átmenjen bizonyos esetekben. Nem néztem még meg a forrást,
> de szerintem ez a C kódban van, nem a pythonban :(

igazad van, egyenlore tenyleg C-ben van ez a tablazat. annak idején is azt
mondtam kigondolok valamit, most is csak ezt tudom tenni.
(buta megoldas egy permit_entity_for_220_response nevu valtozo lenne, de ez
nem tetszik)

esetleg egy permit_inconform_entities, ami azt vizsgalna, hogy van-e
content-length a valaszban, amikor elvileg nem lehetne valasz.

tenyleg, a te esetedben van content-length, vagy csak egyszeruen connection:
close-zal van vége?