[zorp-hu] Re: =?iso-8859-2?Q?=5Bzorp-hu=5D_Fork=2C_stop=2F-9=2C_t=F6bb_instance?=

Narancs v1 narancs@narancs.tii.matav.hu
Thu, 8 Nov 2001 15:05:38 +0100 (CET)

On Thu, 8 Nov 2001, Balazs Scheidler wrote:

> minden session-nel uj threadet indit.
ahogy nezegettem, a top-ot M-re rendezve, valtozott a futo zorp processek
száma. Minden 1es servicenek van 1 threadje vagy processe?

> tervezunk, de van elotte mas protokoll a listaban (pl SMTP)

postfix?

> szerintem 2.2-es libc-d van. ott mar tudunk a hibarol, bar eddig nem neztuk
> meg mi okozza. 2.1-es libcnel nincs ez, es mi egyenlore azon fejlesztunk.

aha, woody, kár.

> van, csak be kell kapcsolnod a logolasat. javaslom a -T kapcsolot (kiirja az
> egyes uzenetek kategoriajat), es a --log-spec-et, amivel meg tudod adni
> melyik kategoriaban milyen szintu uzenetek latszodjanak.

hol? policy-ben?

> ez mas. sot stock 2.4-es kernelen nem is mukodik. ez az UDP alapu
> protokollok rendes proxyzasat teszi lehetove. Tehat pl. ketiranyu udp-s
> plugot igy tudsz csinalni:

végülis mik azok az udp-s protkollok amit az ember átenged a tűzfalon?
A radius talán jogos lehet, de pl SMB-t nem sokan csinálnának, gondolom
:-)

> Service("dns", PlugProxy)
> Receiver(SockAddrInet('192.168.0.1', 53), "dns")
>
> (A Listener helyett Receiver kell)

djbdns, dnscache.

egyébként + köszi a példát, eccer biztos jól jön majd.

Narancs v1
IT Security Administrator

"Security of information is an illusion.
What is in one's mind gets into the collective consciousness (akasha),
so that can be read with meditation ;-) You don't have to hack.
Just 'remember'! You're the one."